RATB-ul poate să devină un centru de profit

Uzina RATB este capabilă să producă niște tramvaie care i-ar uimi și pe alții. Aici ar trebui investit. Uzina RATB a fost politizată ani de zile, nu a existat management. Fie a fost condusă de oameni din partidul doameni Firea fie din PNL, a fost o vacă de muls. Putem la uzina RATB să aducem pe dimensiunea care înseamnă crearea de prototipuri să aducem investitori care să transforme uzina într-o instituție de profit pentru București. Propunerea de dreapta cu care vin eu înseamnă ca în timp să avem cât mai multe astfel de centre în București, iar RATB-ul poate să devină un astfel de centru de profit. Pe de altă parte, când vorbim despre mobilitate urbană trebuie să ne gândim la pistele de bicicliști, la apariția în viitor a mașinilor electrice
Traficul în București este un dezastru. Trebuie benzi unice pentru transportul în comun, taxiuri și ambulanțe. Astea sunt soluții care pot fi adoptate rapid. Pe vremea lui Adriean Videanu aveam 1000 de autobuze, acum mai avem 700. În uzina RATB pe care am vizitat-o chiar astăzi s-a ajuns la canibalizare. Alea 300 de autobuze care sunt trase pe dreapta sunt folosite ca piese de schimb. Asta este crimă, pentru că este vorba de avutul obștei. Achiziția de noi autobuze este urgentă. Tramvaiul pe lângă faptul că este nepoluant, este mijlocul de transport în comun care poate transpoorta cei mai mulți călători. Tramvaiul ar trebui reevaluat

Urmariti integral dezbaterea accesand AICI

Opinia dvs.