Despre RATB

Scumpirea biletelor RATB, din pix sau din vorbe de campanie nu e o soluție. RATB trebuie să devină o societate comercială, să aibă un management profesionist care să limiteze pierderile, e nevoie totodată de o nouă hartă a traseelor RATB pentru că sînt linii supra-aglomerate și linii prea puțin solicitate…
Așa trebuie făcut! Desigur, totul e pe bază de audit, dar, mai ales, trebuie ELIMINATĂ practica numirii conducerii RATB pe criterii politice! Pentru că asta se întîmpla acum și la RATB, și la RADET, unde conducerile sînt PSD/PNL=USL.
Poate pricepe ceva și Nicușor Dan. Că dacă-l provoc să vorbească despre piesele de schimb, despre improvizațiile pe care le fac șoferii și mecanicii de autobuze și de troleibuze, ba chiar și vatmanii pentru a putea ieși cu mașinile/tramvaiele pe traseu mi-e că-l năucesc de tot. Mai ales că nu-l văd în stare să schimbe o roată de rezervă, necum să discute despre boghiuri…

Opinia dvs.